Niet-dringende hulp van de brandweer nodig? Gebruik ons e-loket
> Heb je de brandweer nodig voor een minder dringende interventie zoals het verdelgen van een wespennest of bij noodweer? Maak dan gebruik van de knoppen hieronder om een interventie aan te vragen.
Ons team wijst de aanvragen die binnenkomen zo snel mogelijk toe aan de brandweerploegen. Hou er rekening mee dat de wachttijd kan oplopen naar gelang de drukte. Als je jouw aanvraag via ons e-loket hebt ingediend, is het niet nodig om ons nog telefonisch te verwittigen.
Een vraag voor onze administratieve diensten? Gebruik ons e-loket
Onze administratieve diensten zijn elke werkdag tussen 9u00 en 12u00 telefonisch bereikbaar op het nummer 050/68.17.20. Op elk moment kun je je vraag voor onze administratieve diensten indienen via het e-loket. Je vindt hieronder de verschillende opties.
Klachten
Bij Hulpverleningszone 1 willen we er samen staan, altijd en overal. Helaas is het mogelijk dat je ontevreden bent over een bepaald aspect van onze dienstverlening (vb. je wordt niet vriendelijk behandeld, je krijgt geen antwoord, je krijgt onduidelijke informatie, …). Dan kan je een klacht indienen via het klachtenformulier. Onze klachtenbehandelaar zal jouw klacht met de grootste discretie en zorg behandelen.